24 februari, 2012

"Du är som ett gammalt skämt"

Igår kväll var jag och min pappa på Intiman och såg Claes Erikssons nyaste föreställning, inget namn ni känner igen? Det borde ni göra.
Jadå, nu känner ni igen namnet va? Claes är ett utav genierna bakom Galenskaparna och After Shave. Sveriges bästa komiker om jag får säga det själv! De får mig alltid att garva och Claes själv är inget undantag.
Denna föreställning var väldigt rolig, en härlig blandning av olika sketcher som innehöll teater, sång och musik, humor och annat underhållande! Väldigt modigt av honom, helt ensam på scenen(om man bortser från en pianist) och han bjuder verkligen på sig själv. Helt underbart!

Idag har jag bara varit hemma, tagit det lugnt, kollat på tv och myst med hundarna. Har ju sportlov numera, har haft det sen i onsdags. Är ledig hela nästa vecka sen, fan va skönt! Har knappt några läxor som jag behöver göra heller, kan bara chilla och vila upp mig. Känns bäst!
Har precis satt på Titanic på tvn och ska roa mig med det för kvällen, innan så kollade jag och min pappa på Rock n' Roll High School, behövdes lite Ramones sådär på kvällen!
Men nu ska jag lämna datorn ifred och ännu en gång sitta och grina till Titanic, det är en film man inte kan tröttna på! Jag är inte så speciellt romantisk av mig eller har stort intresse för kärleksfilmer men denna film gillar jag verkligen. Dock önskar jag att jag hade någon som kollade på den med mig, en fin vän eller ens kära men det händer att man blir ensam ibland. Och inget fel med det egentligen!
Usch, känns som om jag bara klagar hela tiden. Förlåt för det allesammans.

Bjuder på en bild ifrån imorse när jag var riktigt glad och satt och lyssnade på Black Sabbath i sängen och hade bra känslor inför dagen!
Har kommit fram till när jag ler på bild så blundar jag eller så ser jag ut som en kines, vet inte om jag gör så i verkligheten också eller bara något som händer på bilder..

Inga kommentarer: