29 februari, 2012

Sjuk som döden

Är verkligen inte på humör för något, känner mig riktigt sjuk och är bara så jävla seg. Orkar ingenting, har bara legat i soffan hela dan. Har totalt varit utanför dörren i två minuter, trots att det är vår och jättefint väder! Det här är verkligen inte okej, ska nog försöka ta mig in till stan en liten kortis imorgon ifall jag får tag på någon som har lust att ses och fika. Tror jag blir friskare ifall jag inte sitter hemma och tycker synd om mig själv och klagar på hur jag mår. Sedan på kvällen så ska jag och rockgubben(d.v.s. min pappa) till Intiman och på teater igen, yes, exakt som förra veckan men denna gång ska vi se något annat! Men kan skriva mer om det imorgon och sen när jag har sett föreställningen, det kommer bli sjukt kul hursomhelst! 
Men nu ska jag försöka plugga lite och kolla på Two and a half men, har laddat ner första avsnitten från senaste säsongen. Älskar Ashton lite, han är sjukt kul ju!

Väldigt gammal bild ifrån när lolita var något jag kände för att klä mig i vardags och det inte var något konstigt med det.
Saknar den tiden, jag har blivit feg och växt upp.

Inga kommentarer: