01 mars, 2012

Prickigt

 Har knappt kunnat sova i natt, somnade vid fyra tillslut. Har legat och kallsvettas och mått ja, mindre bra hela natten. Kan inte andas när jag ligger ner och halsen är uppsvälld. 
Mår verkligen inte bra, tror det är influensan som jag har fått. Är fan inte säkert att vara ute bland människor när det är influensa tider!
Har klätt på mig och tänkte ta en snabbis förbi gymmet nu när jag mår lite bättre men inser nu att det känns lite riskabelt.. kanske byter om till mjukisbyxor och lägger mig och kollar på tv istället! Det skulle iallafall vara mer hälsosamt för sjuka lilla mig.
Vi får se hur jag gör, ska iallafall börja med att dricka lite te och gosa med hundarna!

Men hur som helst, dagens outfit; 
(Mest för jag vill visa min nya klänning, så otroligt söt!)


Klänning H&M
Långkofta Lindex
Kängor Dr Martens

Inga kommentarer: