09 mars, 2012

"Där lärde jag mig att änglar bara finns i snön"

Hemma och sjuk, kollar på That '70s Show som vanligt och önskar någon tog hand om mig.
Nu känns det rätt skönt att jag inte har några som helst planer iför helgen, kan bara ligga hemma och sova och tycka synd om mig själv.
Fast är rätt sugen på att åka och köpa något nytt PS2 spel som jag kan bli beroende av så jag har nått att göra tills sommaren kommer och jag kan vara ute igen i bandtröja, jeansshorts och boots utan att frysa. Saknar det så jävla mycket just nu. Jag har helt enkelt tröttnat på att ha tre lager kläder och ändå frysa.
Hoppas på att roliga saker ska hända i år, har insett att det inte är någon idé att spara inför Paris nästa sommar så har några tusen jag kan spendera i sommar på festivaler och liknande!
Peppar loss, hoppas att folk vill ut och åka i Sverige i sommar med mig.
Jag och Angie SKA till Storsjöyran iallafall, annars blir jag ledsen. Peppar så jävla håret inför det så det inte är sant, kommer bli grymt kul.

Jackie och Hyde MÅSTE ju vara sötaste paret någonsin, jag smälter direkt när jag ser dem.
Får mig att sakna att ha någon att gosa med också, de verkar ha det så fint.

Inga kommentarer: