08 mars, 2012

"You die when you're young"

Äntligen är torsdagen slut, imorgon är det fredag. Så skönt att veckan snart är slut, skolan är en plåga just nu. Jag avskyr att gå upp på morgonen och ta mig till skolan där alla lektioner är jättejobbiga just nu. Det tar verkligen orken ur mig.
Men det är väl bara att hålla ut och vänta på att mitt humöret blir bättre. Jag kan ju inte gå runt och känna mig låg för resten av mitt liv. Jag behöver bara lite motivation och roliga saker att göra.
linne Lindex
hoodie Almost
väst secondhand med egna patchar
mössa brorsans(?)
halsband ID-bricka
+ Dr martens


Ever since I was eight or nine I've been standing on the shoreline
Always waiting for something lasting
Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away
Oh this town, kills you when you are young
Oh this town, kills you when you are young

Inga kommentarer: