02 mars, 2012

Höga klackar, smink och Vivienne Westwood. Som en kvinna ska va!

Kom hem från teatern för några timmar sen, var och såg Hagmans konditori av Claes Eriksson(han som jag var och såg förra veckan) och framträdd av Galenskaparna och After Shave. Sjukt bra och helt otroligt roligt! Har alltid gillat de och saker är mycket roligare live än på tv bara så ni vet.
Har tyvärr inte så mycket att säga men kan dela med mig av kvällens outfit:
Kavaj Lindex
Tröja Gina Tricot
Väska Vivienne Westwood
Skor H&M

Nu har jag dock inte lika kul men jag skrattar minst lika mycket, kollar på That '70s show och pluggar matte.
Varför jag pluggar mitt i natten kan inte ens jag svara på, det bara blev så. Insåg att jag har mattediagnos nu på måndag och jag har inte gjort ett skit..höhö, typiskt mig. Är ordentlig men läxor och skolarbete annars men när det kommer till matte så blir det lite speciellt.
Jag och matte har inte precis något kärleks förhållande (Fast vad har jag det med egentligen? lol, forever alone)

Inga kommentarer: