25 mars, 2012

"Lys med strålkastaren, jag måste hitta tösen"

Såhär har min söndags varit, har druckit massa redbull, ätit chips och godis samtidigt som jag har pluggat matte. Har också kollat klart på den sista säsongen av That '70s Show, bästa serien nånsin typs. Har också kollat på Aladdin och Kejsarens nya stil, har verkligen inte orkat ta mig ur sängen idag.
Helt galet.

Fast det galnaste idag är att jag gick in på youtube så kom det upp en video av Panda da Panda så tänkte att jag kan lika gärna lyssna för jag vet ju att han ska kolla till Storsjöyran i sommar, och helvete va bra det är. Lyssna bara!
Vill bara höja volymen mer och mer och dansa loss.
Skulle va så fett ifall du skulle vara här och njuta av den här musiken med mig.
För jag vet att du också skulle vilja dansa precis som jag.

Inga kommentarer: