21 mars, 2012

vill byta ut det gråa mot färg

Jag är så himla trött, idag har varit en jobbig dag skulle jag vilja säga. Har haft svår att koncentrera mig och skriva på min essä som jag skulle lämna in utkastet på idag men tillslut fick jag ihop en liten text som jag kunde lämna in och få feedback på.
Annars började jag dagen med prov på medeltiden, som gick rätt så bra om man bortser från två frågor som inte hade pluggat på alls..men men, sånt som händer. Man gör missar ibland helt enkelt.

Sitter och fönstershoppar lite, skulle va fett att ha på sig nått sånt här i vår.
rosa, leopard och rock n' roll
tröja Gina Tricot solglasögon, armband H&M kjol Monki kofta BikBok halsband Indiska kängor Dr Martens


Har seriöst kollat in den där koftan aslänge, den är så fiiiiiiiiin.
Borde ta och köpa den, som en liten present till mig själv bara för att jag är så bra och underbar.

Inga kommentarer: