09 april, 2012

Ännu en ny måndag

Det är måndag och jag sitter hemma i soffan och vilar, att ha lov måste ju vara det bästa någonsin på riktigt. Så skönt, fast jag har en hel lista på saker jag ska plugga under lovet. Började plugga lite matte igår kväll, av nån anledning händer det oftast att jag pluggar matte på nätterna så börjar plugga halv ett i natt eller när det var. Fattar inte hur mitt huvud funkar sådär mitt i natten så jag kan räkna och faktiskt lära mig något. Min hjärna är ett mysterium.

Satt och gjorde ännu en lite ihopklipp av inspirerade saker på polyvore igår som jag kan ta och dela med mig idag.
hjegfjewff


Så ledsen för att jag inte postar något vettigt men händer inte så mycket i livet just nu ärligttalat.
Känns inte så kul att visa upp outfitsbilder när jag springer omkring hemma i pyjamas eller mjukisbyxor känner jag.

Förresten, den där väskan på bilden, skulle det vara värt att köpa? Stora skolväskor är alltid nice och den med mörkblåa converse och jeansjacka nu i vår känns rätt mycket som "jag" måste jag säga.
Men vill inte spendera alldeles för mycket pengar nu, måste spara inför sommaren. Både inför min resa till Bournemouth och till Storsjöyran!

Inga kommentarer: