01 april, 2012

Här bor jag.

Har helt glömt bort att blogga i helgen, har varit rätt skönt faktiskt. Har mest suttit framför tv:n och kollat filmer och serier, pluggat och ritat. Men nått duktigt jag har gjort idag är att städa och fixa mer i mitt rum! Så tänkte dela med mig på hur det ser ut.
Eller bara för att förklara mer så har jag två rum hemma, detta rum är mitt "yttre rum" som man går igenom för att komma till sovrummet, det är här jag kollar på filmer, sitter vid datorn, ritar, pluggar och ja..allt typs. I mitt andra rum är det bara en säng, en vägg full med kläder, skor och väskor och sen allt smink och stor spegel. Kan bli bilder på det rummet någon annan gång nog!
 Såhär ser det ut precis när man kommer in.

 Myshörnan med gitarrer och Rebecca & Fiona på väggen.

 Mittemot soffan står tv:n med fina filmer över på hyllan och så ser man bokhyllan!

 LPs, bokhyllan och massa gosedjur.

 Själva skrivbordet och där är dörren in till sovrummet.
Så det är här den största ändringen har skett, har inte haft någon stil här så har inte suttit vid skrivbordet över huvudtaget sen vi fixade i ordning det här rummet i vintras åt mig haha

Och sist men inte minst så ser det ut såhär om man står vid bokhyllan.
Egentligen så ska jag inte ha skorna här ute för har skohyllor i andra rummet men det är så mycket lättare att bara ställa av sig skorna här när man kommer hem och man ser de bättre så de jag använder mest har hamnat här. Tycker det bara ser mer ut som mitt rum då!
Så det var hela mitt rum, det enda som fattas är att den Star Wars affisch ska upp(behöver fixa ram men har inga pengar så kan inte fixa det än) och sen en anslagstavla ska upp bredvid som jag kan sätta fast lite urklipp ur tidningen och andra nice saker på men den ramen runt anslagstavlan ska målas först så den kommer väl upp om några veckor!
Nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag ta och duscha och färga om håret rosa, ha en bra söndag!

Inga kommentarer: