02 april, 2012

Lite problem sådär på morgonen

Satan va sur jag blev i morse, hade planerat att ta en outfit bild innan jag drog till bussen, var lite sådär lagom stressad så när jag startar kameran så står det "kort fel" och bara lackar sönder. Vadå lättretlig liksom sådär på morgonen?
Hur som helst så när jag kom hem provade jag med att omformatera kortet så funkade det igen att fota. Fan galnaste problemet/felet någonsin på den där kameran.
Slänger in en lite iphonebild istället idag.
Linnet jag har på mig är från Cubus(det är vitt med ljuslila och mintgröna ränder egentligen), hängselshortsen från Monki, smycken från Glitter och secondhandfynd.

Imorgon ska jag inte till skolan, ska till tandläkaren och insåg att jag missar den enda vettiga lektionen så stannar hemma istället och pluggar på som fan så jag hinner med inlämningen av essän och sen de tre proven som återstår innan det blir påsklov!
Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen med några historieböcker, ha det fint!

Inga kommentarer: