20 april, 2012

Har en underbara fredagskväll framför mig

Äntligen fredag och har en liten extra långhelg då jag är ledig på måndag, ska ha det så jävla bra i helgen alltså har jag bestämt mig för och börjar fredagen med detta:
Popcorn, Cola Zero, den sista episoden av Star Wars och mitt hel nya spel!!
Star Wars episode III Return of the jedi, så himle fett! Har knappt börjat så kan inte säga något, det enda är att grafiken är inte det minsta som jag hade hoppats. Damn you Star Wars - The force unleashed för att ge mig för höga förhoppningar!
Nä men det här känns bra, riktigt jävla bra.
Men nu ska jag spela lite till innan jag sätter på filmen, vad har ni läsare för planer för ikväll själv då?
Kanske ska ni ut på fest eller ska ni också ha en mysig hemmakväll som jag?
Lämna gärna en kommentar!

Inga kommentarer: