06 april, 2012

Kärleken är blå. Eller rosa kanske?

Idag tog jag och mamma och åkte till Ikea, jag verkligen älskar Ikea. Jag älskar inredning!
Här är lite utav det vi köpte;
 Som påslakan med rosor, gardintyger med rosor och andra småblommor, rosa lattemuggar(det är två men ena lyckades hamna i diskmaskinen innan jag hann fota den), doftljus med doft av rosor, present papper med småhjärtan på som jag tänkte slå in lite tråkiga skolböcker i för att göra de sötare och dessutom hade de visst börja sälja päroncider på Ikea! Galet, var tvungen att köpa och testa en.
Dessutom köpte vi två ramar men det är inte så mycket att se just nu så kan visa bilder sen när mina affischer har blivit inramade och är på plats på väggarna!

På väg hem stannade vi och hälsade på min bror som jobbar i Skrapan, mittemot låg Monki och deras rea lockade en hel del så sluta med att jag kom hem med en liten söt sommarklänning!
 Så galet söt, älskar att den har fickor också på sidorna. Det är så värt med klänningar med fickor faktiskt!
Och sen en lite closeup på trycket(fast färgen blev konstig)
L'amour est bleu
Min franska är inget att skryta med men detta lilla kan jag förstå!
Kärleken är blå, eller har jag fel?
Ser hursomhelst denna klänning framför mig med en jeansjacka, solbrillor och ett par marinblåa Converse. Min mamma tyckte det lät fint så vi stannade i ännu en butik, provade ett par blåa Converse och föll för dem rätt snabbt. Så loggade snabbt in på eBay på vägen hem och beställde ett par som var billigare än de i butiken, en fin liten present från min mamma! Så galet underbart, är så glad.
Idag är en bra idag, så är det.

Inga kommentarer: