05 april, 2012

Katt

Äntligen torsdag och äntligen påsklov!
Har äntligen en vecka utan skola och plugg framför mig, är så lättnad så jag inte vet vad jag ska ta vägen.
Började nu när jag kom hem med att tvätta håret i silverschampo, ska försöka få bort de gula tonerna i håret så det blir en fin rosa nyans. Så håret kommer nog se rätt urtvättat ut en period nu tyvärr men det kan bli bra till slut! Hoppas på att jag inte ska behöva bleka sönder håret för att få bort de gula tonerna. Men om jag måste bleka håret och sen få vitt hår så kommer jag nog inte färga tillbaka det rosa direkt. Kan va skönt att vara blond! Trots att jag trivs i rosa så vet jag att jag kommer tröttna på det för eller senare.
Men nu ska jag fortsätta med att ha lov så ska kolla på tv och lata mig, värt!

jeansjacka, hoodie secondhand
kofta Lindex
shorts H&M
tröja eBay
väska Markus Krunegård
kängor Dr Martens

Inga kommentarer: