06 maj, 2012

En söndagsmorgon i lugn och ro

Vaknade alldeles nyss och börjar dagen med lite färska jordgubbar och kiwi. Seriöst godaste som finns, har ätit det i tre dagar nu. Skulle kunna leva på det! Eller ja, nästan, kanske.. Det är hur gott som helst iallafall!
Jag skäms lite över att jag vaknar såhär sent men
förkylning + pollenallergi + mensvärk = förstörd sömn, så jag vaknar nästan varje timme av att jag har ont, kan inte andas, behöver snyta mig och liknande. Så sinnessjukt jobbigt, skulle vilja va frisk nu!
Jag skulle också bara vilja ligga och vila idag men har en del läxor och plugga att göra, suger rätt hårt om jag får säga det själv. Vill inte att det ska va måndag imorgon, vill ligga hemma och va ledig!!
Fast det är inte så långt kvar nu i skolan, om en månad har man ju sommarlov så det är väl bara att kämpa vidare så gott det går.

Vad har mina läsare för planer för söndagen då?

Inga kommentarer: