07 maj, 2012

"I'm a Rainbow Warrior"

 Mina ljusrosa Converse och min favorit tygpåse från när Rainbow Warrior(Greenpeace skepp) var på besök i Stockholm i höstas.

Jag hatar måndag.
Verkligen hatar, värsta dagarna. Man gör inget roligt eller vettigt i skolan överhuvudtaget, man vill bara hem och sova och allt är verkligen bara segt och tråkigt.
Har äntligen lyckats installera datorn så jag kan vara inne på modemet och ha internet, brukar använda mobilen men den är trasig. Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket liksom! Men ska fixa det så fort jag kan, var och prata med Telenor imorse och de sa att det kunde funka att återställa mobilen så provar det nu men för det så behövde det visst installera senaste uppdateringen till mobilen - därför fick jag fixa så jag har internet på datorn. Satan va komplicerat, sen är det ändå inte säkert att det funkar! Kanske behöver lämna in mobilen på lagning, känns inte så bra.
Aja, håller nu på att ladda ner det där. Kollar också på Andra sidan häcken och gör en Svenskaläxa som ska in imorgon. Är ett helt häfte med texter att läsa och en massa att skriva, sjukt jobbigt. Dessutom är jag dum och har inte börjat med det förrän nu..Dumsigrid.

jeansjacka Monki/fick av Cassandra
tröja Gina Tricot
shorts H&M
tights köpta i Cypern
sneakers Converse
tygväska Greenpeace

Inga kommentarer: