31 maj, 2012

leoparden

Lång dag idag, nä, var i skolan bara under en lektion. Känner mig sjuk och trött, kunde ändå inte göra så mycket när Lukas inte var i skolan eftersom vi arbetar tillsammans så nu sitter jag hemma. Har ätit lunch och nu kollar jag på dokumentären Some kind of monsters, som handlar om Metallica. Har sett den minst 5 gånger tidigare men är sugen på att se den igen för att påminna mig om personerna bakom deras fantastiska musik. Metallica är och har länge varit en stor del av mig och mitt musikintresse.
Påtal om musik, jag ska gå och kolla på Timbuktu ikväll när han spelar på Grönalund! Kommer bli bra, är pepp.

Förra veckan köpte jag en ny klänning, tog och passade på att ha på mig den idag. Visst är den rätt söt? Dock var det för kallt utan tjocktröjan!
tröja Lindex
klänning H&M
sneakers Vans
tygpåse Greenpeace

Inga kommentarer: