19 maj, 2012

Mina tre favoriter

Inom musikvärlden är det tre olika artister/duos jag lyssnar sönder just nu. Kan verkligen inte bara tröttna på dessa män!

Först har vi min favorit Markus som jag inte har slutat kunna lyssna på sen jag såg honom live senast och nu kan jag inte sluta lyssna för nu peppar jag sönder iför att se honom på Storsjöyran i sommar.

Sen har vi Panda da Panda som bara växer och växer inom mig och i mitt liv. Bara så sinnessjukt bra och de förtjänar verkligen mera uppmärksamhet!
 
Sist men inte sist har vi självklart Maskinen. Nykär efter spelningen i torsdags.
 
Påtal om musik så satt jag och kollade igenom min lista på vad jag ska se för band nu under sommaren.
Lyssna bara va fett det här låter
25/5 Ozzy Osbourne
31/5 Timbuktu
1/6 Rebecca & Fiona
27-28/7 Storsjöyran(d.v.s. Markus Krunegård, Melissa Horn, Anna Ternheim, Laleh, Panda da Panda, Kapten Röd, Svenska björnstammen, Tant Strul, The Hives, Patti Smith osv.)
7/8 Marit Bergman
7/9 Kapten Röd
13/9 Den svenska Björnstammen
21/9 The Hives 
HÖR NI HUR FETT DET ÄR!? Dessutom är jag ju i Bournemouth, England 1/7-14/7 eller vad det är för datum haha

Inga kommentarer: