19 maj, 2012

Svart och rosa är en vacker blandning

födelsedags outfit kanske??
Något sånthär skulle vara nice att ha på sig på min födelsemiddag, planerar att bjuda hem några av mina närmaste vänner bara för att äta, mysa och umgås och har redan börjat fundera på vad jag skulle vilja ha på mig.
Planerar att åka in mot stan och köpa lite nya kläder imorgon. Är inget jag egentligen behöver men är sugen på lite nya saker, dessutom skulle jag behöva köpa ett par nya svarta shorts eftersom mina numera är mera gråa och har tusen hål i sig som jag har lagat hur många gånger som helst. Dessutom är de förstora för mig!
Åh, imorgon tänkte jag mig också leta upp någon dropin frisör och fixa håret lite snabbt. Får se om jag vågar eller inte!

1 kommentar:

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! sa...

- Jag har dragit igång en ny tävling! Hoppas du vill vara med :D
http://adaras.se/2012/may/vinn-valfri-produkt-fran-uffessakerochting.html#comment

Ursäkta om du inte gillar tävlingstips!
Kram!<3