20 maj, 2012

Nyskott i garderoben

Så idag var jag på Nacka Forum och gick i lite butiker och här är det jag kom hem med;
Hatt och ögonskugga H&M kjol och trosor New Yorker
Köpte också en ny foundation och bh men det var inget kul att visa. Alltså tycker egentligen att underkläder är privat och man inte borde visa upp det men dessa var så söta och måste tipsa om att jag köpte dem på rea för 35 spänn/styck! Sjukt värt, funderar nästan på att åka dit igen nu i veckan och köpa fler trosor.
Alltså kjolen och hatten är nog något av det finaste i min garderob numera, så fina tillsammans också! Man ser inte det men kjolen är i ett fint chiffongtyg, hittade den också på rean! Älskar rea, jag som är så galet snål av mig kan äntligen shoppa på utan skuld under rea.

När jag var i Nacka Forum gick jag till deras dropin också och skaffade mig lugg! Kan fixa bild imorgon eller nått, fick ingen ordentlig bild på det nu liksom. Men det är väldigt snyggt faktiskt! Känns bra med lugg, behövde en liten förändring utseendemässigt.

Inga kommentarer: