17 juni, 2012

Asagudar

Fortsätter mitt filmtittande, tog och bytte rum dock! Lämnade mitt rum och struntade i tvrummet så satte mig i arbetsrummet med pappa vid det här husets nyaste tv, kopplade in min externa hårddisk och började avnjuta filmen Thor. Åh så himla, fruktansvärt bra film!! Både Thor och Loki är väldigt starka karaktärer och jag har fastnat för de båda.
Måste säga att jag ångrar att jag inte såg den här filmen innan jag såg Avengers, skulle ha underlättat lite! Eller jag tror det iallafall, fast det här funkade också ju. Hursomhelst så är det båda underbara filmer som alla borde ta och se, speciellt borde ni passa på att se Avengers undertiden den går på 3Dbio!!
Angående Thor så känner jag väldigt stark för asagudarna just nu, gissar på att det kommer sluta med att jag sitter och läser på allt jag kan om det. Väldigt intressant faktiskt med de här nordiska gudarna och jag känner att jag inte kan tillräckligt mycket om det.

Inga kommentarer: