17 juni, 2012

Finaste Logan

Igår var jag med Amanda och hängde inne i stan lite och tog igen missad tid sen senast vi sågs som var för flera månader sen. Har saknat henne så mycket! Hon är en av mina äldsta och bästa vänner. Sedan kom Angelica hem till mig så vi kollade på en massa filmer, vi började med den sista X-Men filmen och sen såg vi Wolverine som var riktigt, riktigt bra! Mycket bättre än X-Men filmerna måste jag säga men det är kanske för jag är så himla förälskad i Logan Wolverine och då passade det mig bättre med en film med bara honom.











Ni ser ju bara hur snygg och underbar han är! Hur ska man inte kunna älska Logan?

Efter det såg vi I love you Phillip Morris, sedan fortsatte vi med Ewan McGregor filmer och såg Moulin Rouge. Kvällen anslutades med Aliens och sedan då när klockan slog fem gick vi och la oss! Vi vaknade idag vid tolv så har inte fått så mycket sömn, vi gjorde lite te och kollade på I rymden finns det inga känslor. Hon drog hem nyss och jag sitter och halvsover i soffan och väntar på att middagen ska bli klar.

Inga kommentarer: