26 september, 2012

Är för svag

Är alldeles för stressad just nu över skolan, håller verkligen på att bryta ihop, jag har inte kontroll över läget längre. Stannade kvar i skolan till efter fem idag med, min lärare sa åt mig att jag borde åka hem och att det inte är bra att jag sitter kvar och jobbar för hårt hela dagarna. Håller helt klart med, jag är helt slut i kropp och sinne. Har fått världens förkylning också och mår bara väldigt dåligt. Tror jag stannar hemma imorgon från skolan, missar ändå inga lektioner så kan jag sitta hemma i sängen med en kopp te och göra det jag skulle ha gjort under lektionerna. Skulle nig göra mig gott.

Translate: I'm so stressed out because of school right now. That's all. I'm so tired and I'm starting to get sick. I need to rest a little for a day or two.

Inga kommentarer: