15 september, 2012

Fredagens kläder

tröja BOY London
skjorta river island
tygpåse Markus Krunegård
strumpor Top Shop
skor från eBay

Jag har kommit efter så himla mycket med att blogga, är så himla mycket med skolan nu så hinner inte ens lägga en tanke på bloggen. Hoppas ni följare orkar hålla er kvar här på bloggen även om jag inte uppdaterar varje dag för en period nu! Ska försöka göra lite inlägg, tar ju inte så lång tid att lägga upp en outfitbild och lägga in lite musik och sånt. Vi får se, jag hoppas att jag inte slutar blogga helt nu under höstterminen för jag har börjat känna mig bekväm med den här bloggen - jag vet vad det är jag vill posta och dela med mig av nu.

Translate: I know I'm really bad at blogging right now and I'm so sorry about that! It's just so much right now with school and everything but I hope you still will visit my blog - even if I don't write everyday.

Inga kommentarer: