11 september, 2012

"Time to go, John"

Det där jobbiga tillfället när man inser att det bara är en tisdags kväll ännu..är redan helt slut och behöver helg. Skolan tar all min energi, är helt slut, både i skallen och i kroppen. Jag orkar helt enkelt inte bara, allt känns så himla meningslöst just nu.
Det enda jag ser framemot på dagarna är att kvällen ska komma, när man är alldeles för trött för att forsätta plugga och då kan jag sätta mig ner och spela tv-spel eller kolla på någon film. Har både kollat på Angels and demons och nu kollar jag på Constantine, har ni inte sett Constantine så gör det. Förevigt en utav mina favorit filmer, med dessa underbara skådespelare som Keanu Reeves som John Constantine , Tilda Swinton som ängeln Gabriel och Peter Stormare som Lucifer. Hur bra som helst.

Inga kommentarer: