09 januari, 2013

Första skoldagen

Hade egentligen tänkt att dela med mig av vad jag hade på mig idag men det är så himla svårt att få ordentliga bilder när det är mörkt när man åker hem ifrån och mörkt när man kommer hem så ni får nöja er med en bild på hur jag såg ut i ansiktet!
Första skoldagen för det här året dag, hade panikångest hela dagen men tyckte jag höll det gömt väldigt bra faktiskt. Hade inte så lång dag som tur är iallafall, fick sluta en och en halv timme tidigare också så åkte hem och gjorde te till mig själv och sitter nu med datorn i knät och kollar vad som har hänt under dagen på tumblr, ska börja plugga lite snart också. Ska försöka vänja mig vid tanken att jag måste va i skolan vid åtta imorgon bitti, tyckte det var hemskt att vara i skolan vid tjugo i elva så måste verkligen försöka somna tidigt idag. 
Måste bara också säga hur mycket jag älskar att vara sminkad såhär till vardags, ifyllda ögonbryn, mascara och röda läppar är bara perfekt och passar till allting man kan hitta på att man ska ha på sig!

Mitt hår börjar bli lite urtvättat och ljusare också tycker jag personligen, är sugen på att ha en ljusare röd och mer "ginger" färg men är osäker på hur jag ska fixa det, får klura lite på det ett tag innan jag gör något med håret!

Inga kommentarer: