11 februari, 2013

Förlåt älskade läsare

Jag ber om ursäkt om jag är rätt dålig på att uppdatera här för tillfället men är rätt oinspirerad nu när det kommer till kläder eftersom jag hade ställt in(läs: önskade) mig på att det skulle snart bli dags för vårmode men istället kommer det 20 cm snö och blev svinkallt igen.
Sen gör jag inte så mycket för tillfället, kollar inte på några nya filmer eller så, går i skolan under dagarna och när jag kommer hem sitter jag och pluggar ett tag, äter middag och sen pluggar ännu mer eller hänger på tumblr eller twitter och sen går jag och lägger mig. Har aldrig varit en person som skriver om min dag och kommer nog aldrig bli en sån person, förstår inte varför någon skulle va intresserad av vad jag har haft för lektioner under dagen eller vilka jag ha umgåtts med. Den här bloggen är mera för att dela med mig av sådant som inspirerar mig som mode, filmer och musik.

P.S. Min edit finns även här på tumblr.

Inga kommentarer: