25 april, 2013

I'm Iron Man


Den tredje filmen om Iron Man hade premiär igår men hade inte tid att se den då men idag slutade jag tidigt och gick och såg den, kan säga att jag verkligen inte blev besviken! Jag hade väldigt höga förväntningar på den också men den var bara perfekt. Jag skulle vilja skriva av mig lite men vågar inte p.g.a. att den är så himla ny och vill inte spoila något överhuvudtaget för de som kommer se den senare. Men denna skulle mycket väl kunnat bli min favoritfilm om Tony Stark för den blev så mycket mer personlig, han blev mer mänsklig genom hans kärlek till Pepper och hur han blir jagad efter vad som hände i Avengers. Jag hoppas verkligen inte att jag har sagt för mycket, gå och se den bara och njut över hur underbar den är.

Måste dock klaga lite på mig själv, köpte en stor läsk och blev hur kissnödig som helst och sista halvtimmen satt jag höll mig och hade super ont så när eftertexterna började rulla så sprang jag på toa direkt och kom inte in för att kunna se teasern för någon annan Marvel film efter eftertexterna som det brukar vara. Jag har verkligen ingen aning vad det visades, något från Thor: The dark world eller Captain America: The winter soldier gissar jag på men det kanske inte stämmer alls. Är så himla exalterad på att se den igen bara för att kunna se det jag missade där i slutet. Men ett stort plus var att få se trailen till Star Trek: Into Darkness i 3D! Är så himla sugen på att se den filmen och med alla dessa fantastiska skådespelare, älsklings Benedict har ju en väldigt stor roll.

Inga kommentarer: