24 augusti, 2013

Avskedspicknick

Idag var jag på en picknick vid Vinterviken med en del av Ellies vänner för på måndag tar hon flyget till London och ska bo där i två år! Så jag och några av hennes vänner satt och umgicks och säga hej då till henne.
Ellie är en väldigt gammal vän till mig, vi var lolitor tillsammans för väl en fyra år sen och tappade kontakten lite men vi har umgåtts en del sen i våras och hon är en utav de bästa människorna jag vet. Jag kommer sakna henne så himla mycket men förhoppningsvis ska jag åka och hälsa på henne snart i London! Bästa människan i bästa staden, kan inte bli bättre.

 Denise var också med på picknicken.
Var så länge sen vi träffades så det bara är sorgligt, en utav mina äldsta kompisar. Tror vi träffades för första gången för sex år sen, det är helt sinnessjukt länge sen.

Var flera människor där men inga jag direkt kände, det var några av Ellies gamla klasskompisar från grundskolan och gymnasiet, det var mycket blandade människor men det var trevligt. Åt så mycket goda kakor också, var så mätt så jag inte kunde äta middag när jag kom hem.

Det är inte ofta jag är med på bilder, jag är inte en fotogenisk människa.


P.S. Om ni inte redan visste det så gör Ellie videos på YouTube och alla borde gå och följa hennes kanal för hon är väldigt kreativ och duktig på det hon gör. Klicka här för att följa!

Inga kommentarer: