21 augusti, 2013

En liten förändring

Jag är fortfarande hemma och sjuk så jag bestämde mig för att ändra lite här på bloggen och försöka få den att se lite ny och fräsch ut, gjorde headern förra veckan till min YouTube kanal och tänkte återanvända den här för jag tyckte verkligen om den. Är egentligen inte så mycket jag har gjort men det gjorde en rätt stor skillnad ifall du frågar mig! Rensade lite också bland gamla inlägg som jag inte har någon användning för längre. 

Om ni är nyfikna på mig så börjar jag faktiskt må lite bättre! Jag har fortfarande ont i huvudet och mår illa men jag har mycket mer energi än tidigare så jag ska ta mig till skolan imorgon. Inte säker på vad det är vi ska göra men det blir säkert bra. Jag hoppas verkligen att jag får mitt busskort från skolan också imorgon för jag behöver verkligen det, man blir verkligen instängd utan busskort och utan körkort.

Inga kommentarer: