14 mars, 2012

Onsdag, mitt i veckan.

Jag gillar stort sett inga dagar längre, alla är lika långa och jobbiga men måste erkänna att onsdagar är rätt sköna. Har bara två lektioner så slutade vid halv två dessutom så är det så himla fint väder ute just nu så man blir glad så fort man kommer utanför dörren.
Har insett att jag avskyr att sitta inne och kolla ut genom fönstret när det är bra väder ute och soligt. Jag känner mig så instängd och fångad av någon konstig anledning.
Känner jag för att gå ut så vill jag göra det, inte sitta fast inne på en lektion.

Måste erkänna att jag har så mycket tankar just nu som jag inte vet var jag ska göra med.
Är så osäker på allting just nu.
Men det enda jag kan vara säker på är vem jag är, det kommer aldrig ändras trots att ni omkring mig förändrar er och era tankar om mig.
Det är skönt att vara säker om en sak iallafall.
halsduk secondhand
shorts, skärp H&M
linne Aerosmith
tygpåse Greenpeace

Inga kommentarer: