23 juli, 2013

Dag 10.

Jag vaknade imorse vid tio, åt frukost, duschade, sjukanmälde mig till skolan och satt helt enkelt bara framför datorn och kollade på youtube-klipp och hängde på tumblr fram tills jag behövde åka hemifrån. Jag skulle befinna mig i Googles högkvarter vid två så jag åkte härifrån strax efter ett för att jag behövde lite tid att hitta tid. När jag väl kom fram fick jag slå mig ner och vänta på att en man skulle komma och hämta oss alla som skulle va med i publiken. Jag fick också en namnlapp som gjorde att jag skulle få komma in i byggnaden och i YouTubes högkvarter som finns inne i Googles byggnad.
Sedan fick vi skriva på ännu ett papper innan vi fick komma in i studion. Vi var kanske 40 personer där i publiken och vi satt som på tre olika rader, jag hamnade längst bak men jag satt exakt så jag kunde se Chris hela tiden. Chris kom in rätt snabbt efter vi hade satt oss ner, de skulle kolla ljudet och kamerorna innan gästerna kom in och vi skulle börja inspelningen. Under tiden vi väntade så började Chris prata med oss alla och han frågade vem som hade kommit längst, kort sagt så pratade jag direkt till Chris i några minuter. Jag har haft en crush på honom så länge så att faktiskt ha honom några meter ifrån sig och att han kollar in i ens ögon och faktiskt pratar med en var något utav det sjukaste jag någonsin varit med om. Kände hur mitt lilla hjärta började bulta och jag kunde inte sluta le. Kort sagt så var han dubbelt så snygg i verkligheten som i hans videos och han var mycket längre än vad jag trodde, kände mig så liten. Hursomhelst var han hur trevlig som helst också och frågade vad jag heter och han sa att han var väldigt glad över att jag hade kommit dit till inspelningen(trots att jag hade förklarat att jag inte hade kommit endast för att se honom utan att jag är i London för en kortare period).

Sedan kom gästerna dit, jag trodde jag inte skulle få säga nånting om det eller nått men Chris tweetade nyss en bild på alla som var med så det är inte längre någon hemlighet direkt! Jag är egentligen inget stort fan av en massa olika youtubers utan Chris är helt enkelt min favorit och den enda jag verkligen skulle följa om han laddade upp videos mer regelbundet. Men jag var väldigt glad över att se Dan och Phil där, de har väldigt roliga videos och de verkar va såna trevliga människor så jag är glad att jag fick se dem också! Vi hade aldrig någon tid direkt till att prata med någon av gästerna men de stod och sa hejdå vid dörren efter inspelningens slut. 

Jag vet inte hur mycket jag får säga om inspelningen, det var nörd tema och alla gäster var utklädda till olika karaktärer. Självklart handlade alla frågor om nördar och serier, filmer. Men jag vill verkligen inte spoila någonting för någon så jag ska va tyst. Men ni som inte var på inspelningen borde inte behöva vänta så himla länge innan videon kommer upp på Chris kanal som ni kan se och följa genom att klicka här.

Inspelningen var klar runt 17:40 så jag tog och åkte hem direkt, har ätit middag och ska nu ta ännu en dusch för det är så sinnessjukt varmt i London och sen ska jag ta och gå och lägga mig lite tidigt för imorgon ska jag till skolan och jag har lektion på morgonen! Jag har faktiskt inte en enda idé om vad jag ska göra imorgon. Jag måste klura ut något museum att gå till eller någon plats att besöka!

Inga kommentarer: