29 juli, 2013

Dag 16.

Jag känner mig så himla tråkig numera när jag skriver här för jag gör ingenting på dagarna längre. Jag glömde till och med min kamera hemma idag! Men det var ändå ingenting att fota, det har regnat nästan hela dagen och jag kände mig förkyld så jag orkade inte göra något. Jag är rädd för att jag börjar bli sjuk, har ont i halsen och känner mig så himla trött.

När jag slutade skolan vid tolv gick jag till Primark för jag behövde köpa nya strumpbyxor, hittade en Guns N' Roses tröja också för £8 så tog och köpte den också. Band t-shirts är alltid bra att ha! Gick sen till Selfridge och kollade på lite BOY London kläder men jag hittade ingenting jag riktigt kände för, jag har redan några plagg och det räcker nog i min garderob. Tänkte att jag skulle prova Vivienne Westwood x Lee jeans men de hade inte ens det i butiken och i officiella Vivienne Westwood butiken fanns det bara en modell. Jag skulle ju kunna gå till någon av Lee butikerna men är inte ens säker på att jag vill ha ett par eller om de har det i butiken. Jag känner för att göra en massa shopping men jag hittar ingenting känns det som. Jag vill åka tillbaka till World's End men de hade ju bara en tröja i min storlek när jag senast var där och de kanske inte ens har fått in någonting nytt.

Jag hoppas på att göra någonting roligare imorgon! Ska kanske följa med skolan till Hamley's imorgon, min skola fixar olika sociala aktiviteter och tänkte att det kanske skulle va kul att följa med de imorgon. Har ändå inga planer innan min lektion börjar och det verkar som det ska regna i morgon också. Men nu tror jag att ska gå och lägga mig igen för jag känner mig febrig.

Inga kommentarer: