30 juli, 2013

Dag 17.

Idag följde jag med skolan när de åkte till Hamley's, herregud va det var stort! Sex våningar fyllda med leksaker! Hittade en massa Sagan om Ringen, Harry Potter, Doctor Who, Avengers och Star Wars leksaker och jag fick verkligen hålla mig ifrån att köpa en massa onödiga men coola saker. Tog en del bilder därifrån men pga ljuset och alla människor så är alla bilder så himla dåliga så jag tänker inte dela med mig av några av de.

När jag kom ut spöregnade det och jag insåg att tvärsöver gatan ligger Conduit Street med min favoritbutik någonsin så jag sprang över dit och självklart kom jag ut med en liten kasse. Jag vet inte vad det är med Vivienne Westwood, jag bara älskar allting så himla mycket och jag kan inte låta bli när jag tänker på att jag snart åker hem och inte kommer kunna köpa någonting förrän nästa gång jag kommer hit!
Så det blev den klassiska I ♥ Crap och den är så snygg! Ville köpa den när jag var på World's End men den var slut där i min storlek och så nu när den fanns i den här butiken kunde jag inte låta bli(trots att det skiljer £20 mellan den i World's End och den i officiella butiken). Men jag är väldigt nöjd med köpet och de som jobbade där idag var så himla trevliga! Hittade en orb på lång kedja som hade klocka på undersidan som var på 40% rea och jag ville VERKLIGEN köpa den men vet inte när jag skulle handla den. Har mitt korta kedja och jag tycker nog bättre om det! 

Sen åkte jag tillbaka till skolan, vi har slagit ihop två gamla klasser med varandra nu och det är superkonstigt med en massa "nya" människor i klassrummet. Men det blir nog super! Sen åkte jag hem och nu har jag tagit en dusch och ska fixa mig lite för att sedan möta upp klassen för att gå till någon pub!

Inga kommentarer: