18 juli, 2013

Dag 5.

Det här har nog varit en utav de mest ointressanta dagarna hittills, tog och sov ut och försökte vila upp mig för har inte haft tid att göra det sen jag kom hit. Vid ett tiden var jag inne i stan, gick runt lite runt Tottenham Court Road och kollade på människor och byggnader innan jag behövde gå till skolan.
 Men innan skolan började behövde jag något kallt att dricka och jag gick förbi Starbucks så jag kunde inte låta bli att gå in!

Var väldigt gott faktiskt, jag är så sugen på choklad milkshake hela tiden just nu så deras Chocolate Cream passade väldigt bra i värmen idag. Drack upp den på väg till skolan, hade sedan lektioner i tre timmar och slutade vid halv sex och sen åkte jag hem. Har ätit lite pastasallad och nu sitter jag i min säng och bara tar det lugnt efter att ha tagit ännu en dusch. Det är så sjukt varmt så man måste duscha två gånger om dagen för att överleva. 

Imorgon är det fredag! Och har bara lektioner på förmiddagen så jag borde klura ut något riktigt kul jag kan göra eller något jag ska gå och se. Har ni några tips till mig?

1 kommentar:

Anonym sa...


Kolla detta på Time Out. Lovebox ska vara häftigt :)
Kram Siv

http://www.timeout.com/london/things-to-do/the-time-out-london-hot-list

Lovebox

Friday to Sunday




Fri Jul 19 - Sun Jul 21. Victoria Park, E3 5SN.

The capital's biggest and best music festival celebrates its tenth year in the open air. this weekend. Kicking off on Friday, Lovebox sees the best of UK bass, the freshest underground DJs, partytastic electronic live acts, upfront rappers, camp pop divas and some of the best names London's nightlife scene has to offer taking over its myriad themed stages, tents and arenas. This year's Lovebox line-up includes the likes of Plan B, Azealia Banks, Rudimental and Jurassic 5. When the stages shut, the party's not over. Continue the fun and dance 'til dawn at the offical Lovebox after party.

Read more about Lovebox