27 juli, 2013

Lördagsplaner

Blir tyvärr ingen resa till Brighton idag för första gången sen jag kom hit så är vädret "dåligt"(med dåligt menar jag att det är bara 18 grader, molnigt och risk för en skvätt regn till eftermiddagen). Men vi ska försöka göra det någon annan dag den här veckan istället! Eftersom planerna blev inställda så ska jag möta Martin om ungefär en timme för att gå runt lite och äta lunch. Jag vet inte vad vi ska göra alls men vi hittar väl på något bra till slut. Kanske kan tvinga med honom att gå på bio innan vi ska till puben.

Nu när jag är här i London och hör engelska hela tiden så har jag börjat sakna svenska en del så jag har lyssnat en massa på svensk musik den senaste tiden. Mest Markus Krunegård, Maskinen och Lilla Sällskapet kanske men också en del Veronica Maggio som jag har blivit förälskad i ännu en gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Martin??? Här på Tvärnö undrar vi vem M À R T I N är??

Unknown sa...

Martin är en fransk kille som går i min klass! Eller han gjorde det, han slutade i går men han stannar en vecka till här i London. Vet inte riktigt vad jag ska säga om honom haha, han är bara en kompis!