16 juli, 2013

Mitt studentrum

Låt oss börja med det lite mer praktiska, jag bor på ett ställe som heter Blighty House och som ligger i närheten av tunnelbanestationen Tuffnell Park som ligger på Northern Line. Jag har ett rum med enkelsäng och sedan delar jag toalett och kök med de andra som bor här. Det är totalt 11 rum och det finns två toaletter och två kök, toaletterna är på de två planen rummen befinner sig och sen är ena köket högst upp och den andra längst ner. Och det är så här det ser ut hos mig. 




Så det är här jag kommer bo de närmsta 4 veckorna. Jag trivs faktiskt väldigt bra! Det är luftigt och fräscht och framför allt ljust. Men nu ska jag hoppa i lite kläder och sen bege mig ut på stan, hade tänkt gå på något museum men vi får se hur det blir med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå o se David Bowie på A o V...det skulle jag vilja iaf----moster

Alex sa...

Åh glöm inte den härliga trappan vi sprang upp och ner i pgv ditt ondskefulla Wifi. Det var fint. x