07 augusti, 2013

Dag 24.

När jag vaknade på morgonen efter att ha fått verkligen sovit ut så kände jag mig rätt bra så jag åkte in till stan för att göra lite shopping, hittade dock ingenting men jag kan aldrig tröttna på att gå runt inne i Selfridge och kolla på alla fantastiska kläder. Jag har också äntligen hittat var de har alla Vivienne Westwood Anglomania kläder! Varför gömmer de undan allting? Väskorna och smyckena är på "baksidan" och de sakerna från Gold Label och också undangömda, var totalt fyra klänningar där. Men Anglomania sakerna var fina och det fanns faktiskt en hel del! Men jag köpte ingenting, gick mest bara runt och kollade på allting.

Sen åkte jag till skolan vid 14:15 för att ha en lektion, började må lite sämre och hade ont i huvudet och kände mig yr igen men jag höll ut hela lektionen fram till 17:30 och sen skulle några från min klass till Abbey Road och sedan Regent's Park så jag kunde inte låta bli att följa med trots att jag inte mådde så bra.
Först och främst så var Abbey Road ingenting speciellt, det var bara fullt med turister som skulle ta bilder när de gick över övergångsstället. Men jag gissar på att det är ett utav de där ställena du bara måste besöka någon gång i ditt liv.

Regent's Park är däremot väldigt vacker, han dock bara se den delen som är närmast till Baker Street för parken stängde vid tio så jag och mina kompisar drog hemåt. När jag väl kom hem efter ha bytt tunnelbana två gånger och svettats ihjäl bland alla människor så mådde jag ännu sämre än innan, jag gick och la mig direkt men jag hade så ont i huvudet och var så yr, så känner jag hur magen vrider sig och jag springer och spyr. Detta pågick för ett tag att jag fick lämna mitt rum och springa till badrummet, jag tog och fyllde en vattenflaska att ha bredvid sängen och tog en lång dusch. Efter det lyckades jag sova i någon timme iallafall innan jag sprang upp till toaletten igen, jag vet inte riktigt vad jag är för sjuk. Trodde först jag bara var förkyld men det kanske är något värre.

Inga kommentarer: