20 augusti, 2013

Skolkläder

73583
Jag älskar vardagsklänningar som man kan ha i skolan, jag har alldeles för få av de. Men det finns verkligen inget bättre än att ha en lite löst sittande klänning, tunna strumpbyxor och ordentliga kängor på sig, finns inget bekvämare om man ska sitta på en 3 timmars föreläsning och sedan sitta och skriva en essä i ännu ett par 3-4 timmar. Klänningar en en av de sakerna som fattas i min garderob, använder blus och kjol väldigt mycket men det är inte samma sak.

Självklart har jag olyckligtvis fått tillbaka det viruset som jag hade under min sista vecka i London och jag har världens migrän och jag mår väldigt illa. Gick och la mig när jag kom hem från skolan och sov totalt 13 timmar tills väckarklockan ringde i morse men det räckte inte så jag behövde stanna hemma och kommer stanna hemma imorgon också. Har en sån himla otur! Men lektionerna börjar inte på riktigt förrän på måndag så jag har tid att bli frisk iallafall.

Inga kommentarer: