14 augusti, 2013

Onsdagskväll

Jag har varit så himla dålig på att blogga sen jag kom hem, helt enkelt så har jag ingenting att säga. Har redan kommit in i gamla rutiner och ingenting händer. Är redan så less och vill härifrån men det kanske blir bättre på måndag när skolan börjar igen och jag får lite att göra under dagarna igen. Men annars känns det som om jag kommer sitta här i sängen och kolla på YouTube videos och lyssna på musik fram tills nästa gång jag får resa till London. Tror jag har kommit in i någon sorts av efter-London-depression, allt är så tråkigt här och igår var jag inne i stan och fikade med Ellie(som var super kul, kommer sakna henne så mycket när hon flyttar till London om två veckor!) så slog det mig hur tomt Stockholm är. Det är inge folk alls ute på gatorna och det är alldeles knäpptyst, en sån skillnad mot London som är en sån stad som aldrig somnar, det är alltid folk ute och alltid någonting att göra.

Fast jag har påbörjat ett litet projekt för att ha någonting mer att göra än att sitta och kolla på videos, min plan är att skapa lite videos! Kommer antagligen vara mest vlogs men vill göra lite sketcher och mer kreativa saker. Är ni intresserad kan ni klicka här och följa min kanal!

Inga kommentarer: